Tebus post

Hi assalamualaikum. Lama tak hapdet. so here, saya nak hapdet entry yg pasal.......... KemBelia 2012. Uuu punya la lama dah sekarang baru nak update. Almaklum, saya agak busy sikit hehe.

Ok about Kembelia this year, memang superb. Even ada benda yg kami tak suka er yg mana pergi tu tahula. Pergi dengan balik menjadi masalah. But it's okay, enjoy. 25,26,27 taksilap kot Kembelia tu. Aku pun kira firsttime gak pergi haha. Ok la bolehla. And now, aku rindu pulak saat saat masa kat sana. Weish rindu nya kat KemBelia...... Tapi tak apa, ada rezeki tahundepan pergi lagi. Yayyy haha. Ok, here gambar gambar kenangan kenangan masa kat sana.



This is y i love to show my teeth. yah i love my barney teeth!! haha
 Hallowww, waddup?!! 
abaikan yg belakang tu..... muahaha


With Nisa ;)


Hahahahaha sememeh.... muka yg tengah tu yg tengah tu, jem terus haha



From kanan, Wani, Suhaily, Zilaikha, Ayen, Me, Yaa, Adha


Ni kan, em em malas nak cakap, tapi nanti beli majalah Yezz eh. Ada gambar kami hehe.



Yus Jambu!! Haha see kitorang pun jambu taw~ 


Hanafi with Balqis


Dari kanan, Hanafi, me, atol, nisa and mazianni.


Hi, senyumla macam saya haha 


Maaflah, overcited lak haha


KakDaya!! Hehe.
Okayla dengan berakhrnya gambar saya yg berbaju merah maka sampai disini sahajalah enty saya pada kali ini. InsyaAllah jika ada masa, kita jumpa lagi!! Haha andai jumpa. I mean, jumpa dalam blog. Ok, babai!