Entri panjang.

Hi assalamualaikum *senyum* Kita rasa macam lama je tak upedet entri panjang2 *tunduk muka* Skrg baru rasa cam nak upedet panjang2. Yeyy sikit *angkat kening* kita nak kata busy skrg, takdela busy tapi busy la kot, yela artis kan haha. K harini rasa mcm nak cerita pasal.......  nk celebrate sempena 2bulan aku menyingle haha eh sakai zzZzz. Hey Intn, org lain single ada yg setahun pun tak kisah ni kau baru 2bulan. ek eleh k cukup cukup. Takdelah, aku nak share something.




It's been almost 2month, aku dengan dia macam biasa. Jujur dari hati yg tulus semulus ni, aku berjaya... ye berjaya meng-happykan diri ni. Walaupun pada mulanya agak payah nak accept en tapi bila dah sebulan berlalu, aku okay. See see, boleh senyum lagi. First of all, aku berterima kasih kepada kawan2 aku yg banyak bagi semangat walaupun pada mulanya bila org nasihat, aku berkata "kau takde kt tempat aku, kau tak rasa" tapi sekarang, aku dah taknak guna ayat tu. Aku bahagia~ bahagia~ haha. Aku terima segala takdir, aku percaya pada jodoh. Kita manusia, hanya mampu merancang tapi Allah yg menentukan segalanya. Tu dia... ustzah Intan Bahiyah keluaq dah, haha eh tolong tampar sikit pipi ni.




Benar kata orang, kalau kekasih kita yg tinggalkan kita. One day, mesti dia cari balik. Yah, that's true bebeh. Aku bukan nk kata dia cari aku balik tapi..... "macam" haha. Masa first aku dapat text dari dia, aku memang happy gila seronok gila sebab dia cakap dia rindu aku haha opss but but tapi tapi aku taknak perasan lebih2. So aku buatdek. Benar juga kata orang, kawan baik sendiri jangan kita bercinta. Nanti bila break, memang break terus. Yela takdenya nak bertegur dah. And now i release that. Takpelah, yang berlalu biarkan. Yedok? Huhu




*conversation me with ex*


Him: aku tengok, kau makin bahagia skrg
me: yela, mestila bahagia, takkan aku nak sedih memanjang en haha
him: hahaha yela 




Hahahahahahahahahahahahahahaha dia tak tahu betapa peritnya simpan dalam hati ni. Dia tak tahu dan aku takkan biarkan dia tahu. Buat masa sekarang, aku lebih selesa macam ni. Aku masih trauma lagi haha ceh. kkk. that's all. Takecare semua. Berjumpa lagi di entri akan datang dimana kita akan upedet pasal KemBelia hehe. Nantikan yews~ haha baibai *lambai tangan*







Tipu la kalau tak rindu ex sendiri en? haha byebye.